torsdag 2 juli 2009

Back to basics

Imorse dampade jag på ALLA mina kompisar i hela telefonlistan, för jag har funderat aslänge nu - ska jag bli svarthårig igen? Läskig tanke..med tanke på hur ombytlig jag är för min snygghets skull...


Majoriteten sa att jag är snygg i allt och kan utan tvekan bli svarthåriig igen, medan de som inte känner mig likabra tyckte jag skulle kämpa vidare. Men åsikten som väger mest är nog annas och jackies. För dom kan mig. Och de röstade FÖR svart hår så svart hår it is.

Alla vet vilket helvete till underhåll det är att ha rött, skitsnyggt hår. Så jag färgar tillbaka till svart imorgon och jag fortsätter såklart vara snygg:p ska beställa nytt, svart, clipslöshår så jag kan bibehålla megapandafrisyren. Pandabjörn<3 Fan vad jag älskar mig själv haha:D

Ja, så har jag valt utstyrsel till lördag. Svart klänning med rosett i midjan, leopardscarf och röd ros i håret:) Kommer bli så fiint! Skor..hmm..låga ska de va iallafall:) Eller jo jag vet vilka jag ska ha. hihi. Piff<3

Jag har städat som fan idag, aldrig varit så pass förberedande inför besök. Nog för jag aldrig orkar ha folk hemma i min fristad, men ja denna gång är det annorlunda. Vii lär ändå sitta ute i parken medd lukas och dricka öl, efter vi ätit. Jag har ett set från thailand ( som jag fick av min morbror ) med nåt..ja jag vetefan. Thaimatgrejsimojs de äter på osv osv. Värsta setet iallafll. Skulle vilja prova det om jag nu visste hur man gör..haha.

Imorgon ska jag och mamma handla utav bara helvete:)Och jag ska väl städa liiiiiiiiiiiiite till. Bara för att, så ska jag gå och hämta biobiljetter. Till ice age 3, jag kommer skratta ihjäl mig..särskilt då vi ska på bio fulla:P HAHHAH vafd jag älskar galna människor<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar