onsdag 1 juli 2009

Matad björn

Idag har jag inte gjort så mycket.

Lagade kycklinggryta nu ikväll, med kokt couscous till. Alltså jag är så förbannat duktig på att laga mat att jag dör. Varför träffar jg dock bara män som vill laga mat ÅT mig? Jag får aldrig visa upp mina färdigheter:P och det är inte bra att skämma bort mig haha.

Så har billyman ringt mig 56 gånger säkert haha, han tror på många, men korta, samtal:) Han super dessutom med min kompis anna, världen är bra liten^^, så nu sitter väl han och luskar all möjlig info om mig haha:D Men det finns bara bra saker man kan säga om mig så^^, Ja, så ska han laga mat till mig på lördag tydligen, törs man smaka på det eller? hahah! Så ska vi festa och gå på bio, sitta längst fram, och ha sketakul. Ser fan framemot det! Fan vad kul med en kille som faktiskt VILL göra saker mer än att mysa när man väl ses:P Jisses, frågan är: Har jag träffat en ny, eller är detta en sommarfling? Mig kvittar det egentligen, jag har ju inte direkt svårt för att bli förälskad. Men jag tänker inte riskera att bli besviken heller. Men han verkar passa mig väldigt bra, vad jag " bedömt " hittills:) Ger man lizette mycket uppmärksamhet så är hon en trygg lizette;) Känner mig långt i från som en andrahands-person iallafall. Snarare prio +1. Och.. jag kan inte hjälpa att jag tycker om det:) Jag blir intresserad av folk som är roliga, spontana och vilda=D

Ja.. jag är glad. Men men, snart lär väl billybär ringa mig igen så bäst jag avslutar meningen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar