torsdag 2 juli 2009

Värmeplåga

Har gått hem till Karro, sitter här nu hahah! Hackade in mig på hennes dator för jagt och lukas måste banneoss vila! SKITVARMT ute och vi gick hit liksom, hur långt som helst - fast ändå inte.

Ja, jag har nu bytt vatten,mat och låda åt katten. Jag stängde in mig och lukas på ett rum så lukas inte stör peppe, men peppe kikar ilsket mellan dörrspringan. Det är nog mig han vill åt... haha peppe ser så rolig ut!=D men han mår bra, går runt och är den tjockis han är...

f.ö

Varför är jag inte tränings/anorexi - narkoman som alla andra tjejer? Varför ska just jag vara den som förtär onyttigheter dagligen?

Ja, här går vi mot strömmen.

Häromdagen lovade jag mig själv att bli nyttigare. Men då kom bror och bjöd på kebab och ostbågar + film.
Igår så tänkte jag: från och med idag! Men nej..slutade med sjuka mängder ostbollar..och chips..sen en nyttig middag på det men det räknas inte.

Idag, eller nyss, åt jag en halv baugette med massa ost i, och en chokladkaka. Numer ska man börja innan 11.00 också.


Jag borde ändra livsstil, en gång lyckades jag men nu är jag fast igen.
Nä, IDAG.,... FRÅN och med idag, nu jävlar. ( förutom att det kommer förtäras öl med gullet på lördag ).



Hade extremrännskita igår med, berodde säkert på lågtrycket och åskan. Man blir så känslig då. Så jag sket så gott jag kunde ( eh ) och sedan tog jag dimor. Det skulle jag itne ha gjort för jag blir gasig+förstoppad av den skiten. Så idag kunde jag itne ta min sedvanliga morgonskit på jobbtoaletten ingen går till. FAN!

Fan!

xoxo tjocksmock

NÅGON SOM VLL GIFTA SIG MED DENNA DAM ELLER


f.ö 2

Billyboy ringde som FAN igår, haha. Typ var tredje eller tioende minut. Ena samtalet var mer onyktert än det andra och det gick så långt att han helt plötsligt skulle förlova sig med mig. Haha;D nee....tack. Inte en gång till haha! Varför ska ALLA jag dejtar vilja gifta sig med mig för? Jag gör absolut ingenting för att förtjäna den typen av uppmärksamhet. JAja, han sa väldigt söta saker iallafall:) Så ringde han prick halv elva, för han hade luskat ut att då skulle jag sova. Och jag fick lite godnatt tjohej=D Söt.. det ska bli kul på lördag! Hoppas det inte är för varmt:/

Idag ska jag och Jari glo film, hepp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar