onsdag 1 juli 2009

flex

jag har såå mkt flex att ta ut så jag slutade lite tidigare idag hihi.

Jaa, idag pratade jag och mikaela om att tatuera oss tillsammans i slutet av månaden, på deep cuts. Blir nog bra!

Annars har väl jag inte gjort så mycket, böh. Ska ner på stan med bror min sedan, han ska köpa kläder.

Mj hysterin fortsätter. Han anses leva fortfarande ( med filmbevis för det också, ganska sjukt egentligen ) och det fick mig att nästan falla ihop av skratt, med tanke på de 12 idioter till fans som tog livet av sig till hans ära. Människor är verkligen totalt jävla dumma i huvudet. På riktigt. Hans musik kommer ju ändå vara förevigt, det skulle ändå kommit en punkt till då han skulle pensionerat sig och sluta göra musik. Alla lyssnar ju ändå på hans hitlåtar. VARFÖR ÄR FOLK ¨SÅ..BAH! Jag är glad att jag nte tillhör den gruppen, även om jag är ett måttligt fan av MJ. Men inte på sjuka, dumma eller patetiska plan. Han ville skapa musik, inte retards. Fast ja det är ju något man får med i paketet. jaja.

NÄ:D nu ska jag vara glad. Billy är söt och jag är glad. hepp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar