torsdag 9 juli 2009

Regnkappa

Imorse var deet ett jävla härj, översvämmning överallt och jag hade ingen bil att åka i..ja det blev blött.

När jag kom hem så sov jag en stund, skitskönt. Nu gör jag mat. Bwah, har ingen lust att äta egentligen. Är mest förälskad och sånt töntigt. Men mat är viktigt, annars funkar man ju inte.

Känner mig fet och förslappad, varit utan hund en vecka. BAH! Men det spöregnar ändå..

Billy har lagat sin tatueringsmaskin, så jag kanske ska få göra min allra första tatuering imorgon. Inte för jag övar eller vill bli tatuerare ( eller? ) så kan det vara kul o prova ändå hahaha. Bara för skojs skull, jag har en ådra med konstnärlig talang så det blir säkert skitbra - ehhh.... ( tatuera skiljer sig fett hårt från att måla och rita haha ). Jaja, kul hursomhelst;D Gullet<3

AUh...jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahappp... den här veckan gick fort:) synd attvädret är piss. Jag börjar bli förkyld, har ont i halsen liksom. Mandlarna eller vad det är är svullna. Ajje:/ Men billy lovade att vara husman på lördag hehehe;D

puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar